Ett par timmar kvar..

på 2006, sen är det nytt blad, nytt liv, nytt år.. inte särskilt mycket som ändras egentligen, men det blir säkert bra. Håret är klart, basen är klar.. himla skönt. Nu är det bara stumpbyxor (vems den uppfinningen var förstår jag aldrig, inte helt ovanligt att de fastnar mellan knäna och inte högre upp) och finputs. Det blir bra det!
Funderar lite över nyårslöften, det blir på något sätt nånslags hysteri och ångest över det, men fortfarande, nästa år ska jag..;
 
 -Träna. (lite mer fokuserat, lite mer avancerat..)
 -Sluta jobba så mycket helger, kvällar och nätter (det är jävligt trisst att jobba när alla andra är lediga..)
 -Ta vara på saker bättre..

För övrigt blir 2007 ett år där det kommer hända mycket, å det är lite skräckblandad förtjusning just nu. Men, det blir säkert bra, på ett eller annat sätt! Jag kommer blir klar med skolan, jag kommer börja jobba, nya utmaningar, nya vägar.. å ännu så länge är det mesta ett svart hål, men istället för att få panik över det, så tänker jag ta det med ro, och hoppas på att allt blir så bra som möjligt! 

Om en liten stund bär det av till tornet, en riktigt nyårssupé, det blir kalas!
 



Kommentarer
Postat av: Junitjej

Hoppas det nya året innebär en massa glädjeämnen! Du har en fin blogg!

2006-12-31 @ 18:52:36
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Anna

Tack så mycket!
Ja, det hoppas jag med! Det kan bara bli bättre! =)

2007-01-02 @ 11:50:31
URL: http://annapanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: