Nedräkning..

Imorrn går bilen ner till göteborg.. Så jävla nice! Roadtripp, Robbie och fulltankade ipods. Det kommer bli så jävla bra! Det hade gärna fått regna när vi åker i morgon, mest för att det är nått som sitter i från barndommen (det är skönare att åka bil när det är grått och inte sol..) men jag tror att vi överlever ändå!
Kan tänka mig att det blir lite shopping, lite partaj, massa räkor (för min del) och hur mycket musik som möjligt. Sweet.

Ska iväg och titta på en jättefin liten bil som jag hittat.. Jordbro är lite långt bort, men den verkar lite för bra för att missa..

Skatteverket och jag är nog inte riktigt överrens.. försökte få reda på hur mycket pengar jag får tillbaka men det var tydligen inte klart än. Trodde sånt gjordes av en maskin.. måste tydligen ringa banken på måndag iallafall och anmäla mitt kontonummer.. annars blir det postcheck.. Fast, det måste ju vara positivt att jag inte hört något från dem, då måste ju mina justeringar gått igenom.. Det var lite snurrigt det där.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: