Hmm..

ja, det är lite förvirrande det här med sommar när man pluggar och i princip ska börja söka "riktiga" jobb. Så nu har jag tydligen sommaren kvar om jag inte får nått jobb. Och gissa vad resultatet blev?! Arbetsrätten på distans känns väldigt logisk, det är bra, den behöver jag. Men sen, kalkylering och redovisning.. Ojsan. Helt plötsligt känns allt väldigt mer seriöst..  =D
Vi får se vad som händer iallafall!

Men, nu ska jag avsluta det jag inte orkade med igår.. Sen kan jag äntligen återgå till att bli vanlig människa igen! Firar det med bryggan ikväll.. (även om vädret ser lite skumt ut). Måste bara ringa bank och resebolag, strul med korten gör att jag inte kan boka biljetten, värdo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: