ibland är allt så bra..

Jag har en riktigt bra chef.. eller, jag har flera bra.. men när det går att ha en öppen dialog, om andra jobb, möjliga arbetsgivare och sånt så känns det jätteskönt! Så nu gäller det bara att ladda inför det spännande besöket på arbetsförmedlingen i eftermiddag, med cv-seminarium och intro av hemsidan (eh, va?)

Ska ringa a-kassan oxå, mest för att höra om allt är kört bara för att min fd. arbetsgivare pajar allt.. Ändra reglerna, gör det..
Såg föresten Anders Borg på tv när han höll en presentation ang ändringar i a-kassan, hos arbetsförmedlingarna etc. Jag tror att det är jättelätt att göra ändringar. Att fixa så att allt blir helt annorlunda, men jag kan väl säga att jag förstår systemet mer idag än jag gjorde för två veckor sen. Det om något är en erfarenhet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: