runt,runt..

mitt lokalsinne är riktigt kasst ibland. Istället för att läsa kartan som den ska vara, så gör jag egna tolkningar (måste det när rondeller och sånt inte finns med) och hamnar självklart då fel. Men, på något sätt, vet inte riktigt hur, så kom jag i tid och framförallt, jag kom rätt!
Ordentligt grillad idag, men här kändes det som om allt var på riktigt, det var konkreta frågor, situationer och förmodligen lite utmaningar. Jag är lite för grön egentligen för just det här jobbet. Jag kommer få slåss med näbbar och klor om jag får det. Men, det är en möjlighet, en sjukt möjlighet att växa, utmanas och komma vidare.

Förutom intervjun, som faktiskt gick ganska bra så satt jag på Mama Mia i en halvtimme innan jag insåg att det var fel dag. Begav mig till mormor sen, lite sällskap mår de aldrig dåligt av. Hem, handla och nu när jag egentligen borde skriva lite så tror jag att jag ska ägna mig åt att läsa.. Känns betydligt mer lockande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: