Jag blir så trött!

Sena tåg, innebär irriterade känslor och missad träning. Så går det när man har ett för tajt tidsschema, men jag hinner verkligen inte ha några marginaler just nu! Jag jobbar som en tok, har massor att göra, och undrar lite hur fan det ska gå till att ha ledigt över midsommar.. Det löser sig, jag vet.. men jag kan ju inte direkt säga att det känns bra att spendera hela onsdagen på utbildning/samkväm just nu. Även om det säkert är väldigt bra.

Gräsänka i en vecka nu, tänkt den som hade fått varit i grekland.. Men å andra sidan, men mitt schema så är det nog bra..  Imorgon är det budgivning som gäller.. Det går fort, jag vet inte riktigt vad som händer.. men i princip så skulle jag kunna ha köpt en lägenhet innan midsommar.. Aaaah! (lätt skrämmande känsla!) Jag vet vilken jag idag vill ha.. men det finns en nummer två också.. We'll see..
Skrållan får bli innekatt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: