det här när man tappar det totalt

vid dagishämtningen och i princip lyfter ut ungen genom dörrn för att slippa alla blickar från alla föräldrar. Jo, men det är en ganska bra start på veckan. Suck. Jag vet att de förmodligen tänker, "tack gode gud för att det inte är mitt barn", men jag kan inte hjälpa att se föräldrarna till de där välartade barnen som förmodligen aldrig sagt ett pip jämfört med min unge som nyligen insåg att falsett-vrålet är ett spännande sätt att protestera på.
Att hon dessutom var prickig i ansiktet, hade kissat på sig för gång 2 och inte sagt nått och att jag var tvungen att klättra över alla andra ungar samtidigt som jag var stressad över lillebror som låg i vagnen ute på gården, nej, det gjorde det hela inte till en jättebra kombo kanske.
Så idag får jag inte "årets mamma"-medalj. Heller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: