efter lite semester...

Vi har hunnit med lite semester här, en vecka på cypen och sen en vecka för att acklimatisera oss till verkligheten. Jag är inte riktigt hemma än, kan jag säga. Kroppen flagnar, jag blir bitter och ledsen över att jag inte kan behålla brännan längre och funderar på hur skadligt det är för två barn att följa med mamman till solariet. För självklart är jag ensamstående i helgen. Hela helgen. Alltså åker vi till landet. Trots regn och utlovandet av fläskkarre. Jag funderar allvarligt på att bli vego under sommaren. För det finns inget som är så tjatigt och ärligt talat inte så gott heller som just fläskkarre.

Och där vaknade den lille fjompen igen. Så klart. Det är ingen egen tid för mamman alls den här helgen. Jag blir bitter. Även om mina barn är det bästa som finns..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: