världens bästa ursäkt..

Hon:
"Hej, jag ringer från Ipsos och gör en undersökning gällande cigaretter.. Kan du svara på några frågor?"
Jag:
-Jaha, hur lång tid tar det då?
Hon: "Ungefär 5 minuter.."
Jag:
-Nä, tyvärr, jag nattar barn (jordens största lögn, båda hade somnat för en kvart sen..)
Hon: "Jaha, tack då"

Jag kommer aldrig att tycka att det är superskoj att folk ringer (för tredje gången dessutom) och stör mig på kvällen. Igår var det mitt på dan när jag sov (ja, det var möhippa i lördags, så jag och fjompen tog en gemensam tupplur) men jag tror även att de försökte i fredags. Inte okej. Och kan man komma undan så ska man fan göra det!
I morgon ska vi till ALB och få dommen gällande skenan. Antingen så blir jag bitter och elak eller så blir jag glad. Det är som ett lotteri.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: