könsbyte?

Jag har en kursare som jag är helt övertygad om att han/hon/den bytt kön. "Han" är lite speciell, men inget som jag egentligen kan sätta fingret på.. Eller, hur många män är 1.50 å har en feminin utstråling? Flera stycken förmodligen.

Förutom det håller jag på att gå i bitar av nervositet. Jag vill ju bara ha ett besked.. Men, jag har börjat planera hur min vår ändå (för jag måste räkna med att inte få jobbet...) Australien två veckor, nytt jobb (oavsett vad som händer måste jag bort härifrån...) och sen sitter jag på landet i maj och skriver uppsatsen (kan tom tänka mig att leka hemsamarit åt mormor och morfar..)
Jag tror att det kan blir rätt okej ändå faktiskt!

Ang krogbråket som är på alla löpsedlar, jag har hängt en del på crazy horse (även kallat galna hästen) och jo, vakterna där är galna.. även om de alltid varit trevliga mot mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: