halvtid

Halva dan är avklarad, nu är det bara eftermiddagen kvar. Kliar dock oroväckande i halsmandlarna, inte riktigt vad jag räknat med just nu. Ett par liter kaffe eller te i eftermiddag och några brusvitaminer borde väl kunna fixa till det här..
Har riktigt flyt idag, ena jobbet ringde, vill förlänga uppdraget nästa vecka med 5 dar.. samma vecka. Det innebär måndag-söndag. Ja tack säger jag.
Horoskopet i expressen är dock skrämmande likt verkligheten, det är nästan så jag blir lite rädd. Men, det går bra just nu, å det är precis vad jag behöver!

Ännu mer tårta idag. Hur fan funkar det? Tro fan att ohälsoantalen går upp när det serveras tårtor varenda dag.. (iallafall här)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: