lördag

det är förmiddag, har segat lagom länge, funderat över livets vesäntligheter och allt sånt. Dags att bege sig ut i vårvärmen, jag behöver en fön. Har aldrig köpt en förut, vet inte riktigt vad jag letar efter, vad jag kan behöva.. men jag antar att den jag har, som är sådär minst 10 år gammal (förmodligen mer) borde bytas ut nu. Den kunde "lyfta" håret med piggar, eller, det var väl tanken, jag fattade aldrig hur det funkade.

Helg, jätteskönt, inget jobb what so ever under den här helgen. Lämnar mobilen i väskan och låter den ligga där fram till måndag morgon. Distans, helt klart nyttigt ibland. Påsk nästa vecka, ska hinna med massa saker, en tripp till tallin, en brunch, kanske en trill till landet, lite jobb (jodå, det är ju lixom dubbelt ob under helgen.. å det behöver jag!) och visningar. En djungel det här med lägenheter.. (fick slå ihjäl en halvtimme igårkväll genom att kallprata med en torr mäklare i en jättefin lägenhet men med ett taskigt läge.) Jag vet vad jag vill ha, varför kan det inte finnas?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: