inte lika kul längre

Det är en hel del grejer som inte alls är lika kul längre som de bukade vara.. som typ:
-Gå på lägenhetsvisningar (det är andra gången som jag blir snuvad vid näsan på en potientiell bostad, innan jag ens hinner binka..)
- Blogga. Jag vet inte varför, men det börjar kännas som lite mer ett måste än något som jag gör för att jag vill det. Kan kanske bero på tidsbristen.. Dessutom så vet jag inte hur öppen jag kan vara.. vissa saker vill man inte dela med sig av alls, och det hade kanske varit mycket skönare med en anonym blogg. De enda som är anonyma i det här läget är ju de som läser..

Det får helt enkelt bli en bloggpaus tills det här känns skoj igen.
Och efter den här helgen blir det nog en paus i visningar också... Inte helt frivilligt, men ändå!


Nu åker jag iallafall på konferens..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: