en resumé

Jag bloggar mer och mer sällan, ett tag var jag inne och skrev nått flera gånger om dan, men inte fan fick jag några miljoner för det, och nej, jag är absolut inte bitter ;)

Hur som helst, jag tror inte att det förändras sådär jättemycket under nästa år, främst för att det inte funkar med mitt jobb, varken tids eller på några andra sätt. Året som gått har iallafall varit grymt spännande. Jag har gått från en researcherroll på ett jätteföretag till en kontorschefsroll på ett mycket mindre företag och i en helt annan sorts organsiation. Det är en sjukt bra ramp för framtiden, och det kan inte bli annat än spännande. Slutet av 2008 och början av 2009 spenderade jag dock på en annan kontinent och det är först idag jag är tillbaka i verkligheten. Vet inte om jag hade behövt komma tillbaka riktigt så snabbt dock.

2008 var ett år med fokus på karriär, 2009 får ha fokus på nått helt annat tror jag, kanske att landa i den roll jag har och bli lite bättre på allt jag gör. Men även på att faktiskt slappna av och inte bygga allt runt jobbet. Privat och ledig tid är minst lika viktigt!

Hur som helst, god fortsättning!


Kommentarer
Postat av: emma

fin blogg ! :)

2009-02-03 @ 16:01:24
URL: http://emmajustnu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: