men var fan är våren?

Det är kallt ute, min hals kliar och mitt huvud gör lite ont. Men när jag sitter inne och tittar på solen och vattnet så ser det ju så jävla skönt ut! Så pass skönt att jag faktiskt gick hem efter jobbet igår. Det tar bara en halvtimme, så det är inte så farligt, men det var så kallt när jag väl kom hem! Det både blåste och var halt, och jag ångrade mig både en och två gånger när jag fick lite ont i magen. Men på det stora hela tror jag att det var väldigt nyttigt med en promenad hem!

Idag ska jag dock inte vara riktigt lika hurtig, mest för att långkallingar passar obekvämt att ha en hel dag, men även för att det är operation hitta födelsedagspresent till sambon idag. Det är inte det lättaste ska jag säga, men jag har några idéer.. Ska dessutom handla lite till mig själv, det är ju löning (fast jag saknar min..) idag! Doozarna utanför fönstret bankar så jag blir galen, det är ju inte direkt så det underlättar min huvudvärk! Jesus!


Kommentarer
Postat av: Mathilda

vars är våren egentligen ?? :O

- komentera på min blogg <3 :)

2009-04-17 @ 23:38:38
URL: http://mathildavikstrom.blogg.se/
Postat av: liza

kommentera min blogg

2009-04-17 @ 23:39:15
URL: http://lizalii.blogg.se/
Postat av: Emm

Det finns mkt vår hos mig. Nästan sommar! Lovely!

2009-05-04 @ 23:47:52
URL: http://inspirationbyemelie.blogspot.com/
Postat av: kk

fihrarlgh :D

2009-05-14 @ 11:38:18
Postat av: anonym

fan vilken tråkig blogg du har !

2009-06-09 @ 15:09:38
Postat av: Tindra

OMG din blogg e verkligen tråkig! Lägg in fler bilder och skriv om sånt som folk vill läsa!!

2009-06-10 @ 16:27:21
Postat av: furran

Jag har en ny tävling på G för alla som vill vara med. Vilken låt passar för din sommar 09? Information om tävlingen finns på min blogg och måste läsas innan man anmäler sig (ni måste anmäla er på just det inlägget). Första priser är bl a ett halsband. Lycka till!

2009-06-29 @ 19:39:18
URL: http://elinmariehelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: