lätt öm..

Det här med mensvärk är helt värdelöst.. Vad är vitsen med det egentligen? Förutom att jag i perioder blir helt paralyserad och vrider mig av smärta. Härligt att veta att man är fertil.. eller nått..

Har i allafall inte fått nått svar från läraren om resten. Känns inte ett dugg bra, jag blir jätteirriterad på sånt. Om jag skickar ett mail, om att jag vill ha svar via mail (vilket han skulle skickat redan igår) så förväntar jag mig att jag får det direkt på morgonen. Extremt dålig stil, men å andra sidan, det är ilu det handlar om.. å det vet vi ju alla hur jävla kasst det är där. Ibland så undrar jag lite varför våra tidsramar är så hårda, med precisa klockslag och liknande, när lärarna inte har några som helst skyldigheter. Att plugga är mitt jobb, jag vill göra det bra, men det är svårt när det finns andra som uppenbarligen inte alls tar det på allvar. Så seriöst är det alltså med universitetsstudier..

 

Klar med deklarationsförklaringen.. med lite hjälp så går sånt oxå vägen, vem vet, det kanske blir jättebra och jag får tillbaka ännu mer =)

 

In i duschen, sen in till stan.. jag vill ha en ny väska, men det har varit svårare än jag trodde att hitta en! Jag har nog en ganska bestämd smak, särskilt när det gäller väskor, och just nu är det inte bastväskor jag letar efter. Fast det finns ju massa andra saker man kan handla oxå..  Hem till mammsen och pappsen sen, lite paus i det här värdelösa tentandet.. Kan behövas!

 

Senare;

En sprillans ny MP3, fullpumpad med musik, och en mycket,mycket liten rest på excel. Fan va najs!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: