bulle till lunch, väldigt näringsriktigt!

Men, alltså, jag kanske kan skylla på att pengarna gick till världens barn?
Jag och M har varit på kyrkans öppna förskola, varit med på gudtjänst, ätit bulle och sen lekt. Lagom aktivitet. Det här med att mammaledigheten börjar lida mot sitt slut är både märkligt och skönt. Jag vet inte om det är den sista mammaledigheten, just nu känns det väldigt långt bort med ett barn nummer tre. Det känns som än mer logistik än med två barn. Större bil, större bostad, sömnlöst igen, men, vi är inte där. Inte nånstans. Vi pratar 2-3 år framåt. Shit, då är jag 35.. Riskerna ökar väl då, eller nått sånt..? Hur kan jag ens fundera på det.. Är jag galen??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: