Valår..

Herregud, är det bara jag som lessnat på det här med valet? Det är snack överallt om dessa partiledardebatter, det handlar om välfärd, det handlar om jobb, det handlar om brunkol. Jag blir gaaaalen!
Kan vi skruva fram till den 14 september och bara slippa skiten sen?

Det är inte det att jag inte är engagagerad, tvärtom. Jag pratar med politiker dagarna i ända känns det som. Men nu räcker det. På riktigt. Jag har inte bestämt mig för hur jag ska rösta. I stort vet jag. Men på den lilla nivån, där mina barns framtid bestäms, där är det så mycket svårare. Verkligen jättesvårt.

Utöver det är jag rätt tillfreds. Förutom lite rastlös kanske. Jag har målat om alla innerdörrar här hemma tex. Bara för att ha nått att göra..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: